Drepturile de returnare a produselor cumpărate de pe www.karoboutique.ro

Clientul Karo Boutique are dreptul să notifice în scris in mail pe contact@karoboutique.ro că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului conform legii 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanţă şi de OUG nr.34/2014 şi poate returna produsul (produsele) în acelaşi termen de 30 de zile calendaristice.

Dreptul de retragere nu este aplicabil în următoarele situaţii:

  • pentru produsele executate pe comandă specială (cu finisaj, tapiţerie, dimensiuni, etc. personalizate);
  • pentru materialele de perdele și draperii executate la comandă specială, cu dimensiuni precizate de client;
  • în cazul în care data de expediere a notificării intenţiei de returnare specificată în cererea de returnare depăşeşte perioada de 30 de zile calendaristice, calculată din ziua lucrătoare următoare datei contractului onorat;
  • în cazul în care produsul returnat nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat (şi cu documentele care l-au însoţit iniţial);
  • pentru clienţii persoane juridice.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, clientul informează KARO BOUTIQUE cu privire la decizia sa de retragere din contract, folosind una dintre următoarele variante:

  • completarea unei declarati şi expedierea lui prin poştă sau e-mail;
  • orice altă declaraţie neechivocă în care clientul îşi exprimă decizia de retragere din contract.

Clientul returnează produsele sau le înmânează unei persoane autorizate de către KARO BOUTIQUE să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 30 de zile de la data la care clientul a comunicat spre KARO BOUTIQUE. decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 30 de zile.

Magazinul nostru KARO BOUTIQUE returnează clientului contravaloarea produselor primită drept plată din partea acestuia, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului. Returnarea sumelor este condiţionată de recepţionarea produselor care au făcut obiectul vânzării. Suma înapoiată va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se scad costurile directe de returnare, în valoare de 30 de lei. Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar în contul indicat de către client, specificat în format IBAN. Nu se fac plăţi în numerar. Avansul de 50% din valoarea totală  solicitat pentru produsele executate pe comandă specială nu este rambursabil în situaţia în care clientul decide să returneze produsul din alte motive decât cele care privesc defectele de fabricaţie ale produsului.

Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Din cauza varietăţii tipuri de dispozitive de afişare (ecran de laptop, telefon mobil, tabletă, desktop PC), aspectul produselor (texturi, culori, finisaje) poate apărea uşor diferit faţă de aspectul real. Odată cu plasarea comenzii, Clientul consimte că aceste diferenţe sunt independente de voinţa Karo Boutique şi nu constituie motiv de anulare a comenzii şi/sau returnare a produselor.